CDA trapt verkiezingscampagne af in De Reeshof

Het CDA trapt de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen af in De Reeshof. Op 1 oktober a.s. neemt de partij vanaf 12.00u deel aan de verenigingsmarkt op Winkelcentrum Heyhoef.

Eerder deze maand kozen de leden van het CDA wethouder Erik de Ridder tot lijsttrekker. Ook stelden zij het verkiezingsprogramma vast, dat net als de campagne het motto SMAAKMAKERS heeft gekregen.

Het CDA zet richting 21 maart 2018 in op een wijk- en dorpsgerichte campagne, gekenmerkt door smaakvolle activiteiten en gedragen door echte ‘smaakmakers’. Het verkiezingsprogramma wordt uitgegeven als kookboek, met ‘recepten’ voor iedere wijk en voor elk dorp. De presentatie hiervan is in december, wanneer het CDA-sterrenteam van ‘topchef’ Erik de Ridder compleet is.

In dit verkiezingskookboek is een apart menu opgenomen voor De Reeshof. Het CDA wil o.m. een beter onderhoud van groen, straten en stoeptegels, méér voorzieningen voor Reeshovenaren waaronder een cultureel centrum en voldoende speelvoorzieningen voor kinderen, én goede buurtpreventie mogelijk maken.

Lijsttrekker Erik de Ridder: “Het CDA is klaar voor de campagne. Dat laten we op 1 oktober zien in De Reeshof, waar onze campagne van start gaat. Met een goed verhaal, waaraan bewoners uit alle wijken en dorpen hebben meegeschreven. In De Reeshof is dankzij het CDA de eerder gesloten stadswinkel heropend. Voorzieningen als een stadswinkel, maar bijvoorbeeld ook een cultureel platform en voorzieningen voor jongeren, zijn voor de meer dan 50.000 inwoners van De Reeshof heel belangrijk. Daar willen we de komende jaren dan ook volop werk van blijven maken.”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *